sobota, grudnia 12, 2015

DECEMBER | INSPIRATIONS

Grudzień jest magicznym miesiącem. Jest ostatni wśród dwunastu, podsumowuje nasz rok. Już niedługo będziemy ubierać choinkę, przygotowywać wigilijne potrawy. Wkrótce usiądziemy razem przy stole i podzielimy się opłatkiem, rozpakujemy prezenty. Właśnie, prezenty. Są one tak jakby podziękowaniem za wszystko, co zrobiliśmy dla danej osoby. Nie muszą one być koniecznie rzeczą materialną. Czasami zwykłe słowo "dziękuję" wystarczy. Pomyśl, co zrobiła dla Ciebie mama, siostra, ciocia, co zrobił dla Ciebie Twój tata, brat, wujek... była przy Tobie niezależnie od sytuacji, prawda? Nie możemy zapomnieć o najbliższych, nawet najmniejszy upominek potrafi kogoś uszczęśliwić. Najlepszy prezent, to prezent zrobiony od serca! Pamiętaj :)
Na ulicach pewnie już widzicie kolorowe światełka, ogromne choinki. Biegamy za prezentami. Wysyłamy kartki, paczki i inne rzeczy. Przystrajamy mieszkania, domy.. Mimo, iż do świąt jeszcze nie całe dwa tygodnie, już można poczuć tą atmosferę. Tymczasem zostawiam Was z inpiracjami c:



14 komentarzy:

  1. Piękne obrazki *____* Let it snow

    Mój blog :* roxa05.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ty masz śliczny wyglad bloga! Strasznie mi się spodobał i nie chciał puścić mojego oka, oprócz tego bardzo fajnie piszesz. Masz rację w powietrzu czuć święta, co prawda dla mnie bardzo powoli. Ja jutro będę biegać za prezentami.
    zapraszam -> http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/girl-online-w-trasie-julmas.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracje są cudowne. Faktycznie, grudzień podsumowuje wszystko... I co do prezentu - prawda. Właśnie dziergam chłopakowi szalik ;D Ale ciii.
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, uwielbiam inspiracje, a te świąteczne są mega! *.*

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeny! Za dużo cudnych inspiracji na moją małą głowę haha!

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje!

    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2015/12/290.html

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:46

    Bardzo konkretnie napisany post. Miło się go czyta. Masz rację z tymi prezentami wystarczy mały gest prosto od serca a potrafi uszczęśliwić.
    Cudowne inspiracje. Czekam na więcjej takich postów.

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak ja lubię takie posty :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie ! To, za co najbardziej uwielbiam takie wpisy to "atmosfera" ;)
    i te świetne mixy zdjęć. Super ci wyszedł :*

    http://lifebyaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠