wtorek, grudnia 22, 2015

ROK!

Zakładając bloga nie wiedziałam w ogóle  po co mi on i czego się dzięki niemu nauczę. Z biegiem czasu zmieniałam się czytając inne blogi. Zmieniłam swój pogląd na świat, znalazłam i zaczęłam rozwijać swoje nowe pasje. Jedną z nich jest na przykład fotografia. Nie interesowałam się nią zbytnio jeszcze w listopadzie ubiegłego roku. Nie znałam się totalnie na aparatach, ale z miesiąca na miesiąc osiągałam więcej. Inaczej patrzę też na ludzi czy świat.
Dokładnie rok temu, 22 grudnia założyłam tego bloga. Nie żałuję tej decyzji, mimo małych statystyk. Idę do przodu i staram się pisać coraz lepiej, by to miejsce było lepsze. Na początku posty opierały się na DIY. Zmieniłam to i postanowiłam pójść w kierunku przemyśleń i myślę, że to był dobry wybór. Chciałam też podziękować Wam za to, że po prostu jesteście. Bez Was pewnie zakończyłabym przygodę z blogiem. Tworzycie tą stronę razem ze mną i mam nadzieję, że będzie Was tutaj coraz więcej! :)

Chciałabym też życzyć Wam wesołych Świąt Bożego Narodzenia, szczęścia, spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego! c:


FACEBOOK   INSTAGRAM    ASK

Na koniec, chciałabym jeszcze o czymś wspomnieć. 
Wraz z jedenastoma blogerkami założyliśmy snapchata blogowego, na który Was serdecznie zapraszam! Mój dzień jest już jutro, czyli środa. Nazywa się on BAIWS
Każda z nas ma przydzielony swój dzień, ale też dzielimy je z innymi dziewczynami. Na asku o tej samej nazwie możecie zadawać pytania i propozycje, co mogłybyśmy pokazać. Jeśli chcecie skierować coś do mnie na końcu pytania dopiszcie: "/Karolina" będzie mi łatwiej. Myślę, że to Wam się spodoba, bo czeka dużo niespodzianek! :)
Dodawajcie BAIWS
 














6 komentarzy:

  1. Cieszę się ze udało ci się przez rok wytrzac w prowadzeniu bloga. Pierwszy czas jest najtrudniejszy. Powodzienia i do następnego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości i tego samego życzę dalej :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wytrwałości, mam nadzieję że za rok będę czytała podobny post tylko o 2 urodzinach bloga :* A co do snapa jest świetny, sama chciałabym należeć do tak super akcji!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję "roczka" i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulaaaacje, 1 rok to bardzo długo ;)
    Zostawiam obserwację i pozdrawiaaam <3
    Mój blog (click)

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠