niedziela, listopada 29, 2015

UFAĆ?


XXI wiek jest przesiąknięty kłamstwem, egoistami, fałszerstwem. Trudno znaleźć osobę, na której możemy polegać, powiedzieć jej nasz sekret, bez obaw, że nie pójdzie on w świat. Ludzie pod wpływem czasu się zmieniają, w tym przypadku na gorsze, lecz znajdą się pojedyncze osobniki, które wady zamieniły w zalety. Czasem zaufanie może nas zawieść. Doprowadza ono do sukcesu drugiej osoby, przez którą jesteś wykorzystywany. Może i tego nie zauważasz, bo przez Twoją dobrą duszę starasz się pomagać innym.
 Ale obudź się, otwórz wreszcie oczy i powiedz "stop" tej osobie. Nie byłabym pewna, czy takiej osobie można zaufać. Wykorzystuje ona zazwyczaj zasadę coś za coś, w której na zaufanie nie ma miejsca. Osoba zwana przyjacielem, to ktoś, kto wesprze Cię nie zależnie od sytuacji, w każdej chwili, spędzasz z nim dużo czasu. Najlepsze chwile kojarzysz najczęściej właśnie z nim. W oczach osoby, dla której jest ważny tylko sukces, a ty jej w tym pomagasz, jesteś zabawką... bawi się ona Tobą, a ty właśnie dałeś się owinąć jej wokół palca, wykonujesz zachcianki Twojego "właściciela". Fajnie tak? Nie.. Właśnie, pomyśl, masz taką osobę w swoim życiu?







ASK     INSTAGRAM      FACEBOOK

14 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia, super post:)
    Zgadzam się z tobą- w dzisiejszych czasach jest tak dużo kłamstwa i fałszywości, że aż głowa boli:(
    i racja, nie powinniśmy otaczać się takimi osobami..
    piękny blog
    całuski
    lovletix-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To smutne, że wiek XXI jest przepełniony takimi negatywnymi cechami. Ja na szczęście mam osobę, której naprawdę mogę zaufać, chodź długo jej szukałam...
    Piękne zdjęcia <3

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo miałam takich osób w życiu

    bergi-blig.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego wolę znajomości przez Internet. Spotyka się o wiele lepszych ludzi niż w otoczeniu i plus jest też taki, że nie wygadają nikomu sekretów, bo nie macie wspólnych znajomych. Super sprawa. Masz ładne włosy. :)

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    ROZDANIE, matowa paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjecie! 😊
    Ladyaagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic dodać, nic ująć wszystko ujęte w jednym poście :) Mega!
    https://gadagadula.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie wole ufac ludziom których ledwo co znam z neta bo tam sie czuje pewniej
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety w dzisiejszych czasach 75% społeczeństwa to osoby dwulicowe. Zanim komuś zaufamy trzeba 3 razy się nad tym zastanowić.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia! ja juz wole nikomu nie ufac, dzis osoby sa bardzo falszywe, niestety...
    bardzo mądrze napisane, pozdrawiam!
    marta-martaah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mądry post i super zdjęcia: )

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejjjuniu! Jakie super zdjęcia! Aaaaaa ale zazdro też takie chce!


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście nie daje się tak omotać i zawsze mam szeroko oczy otwarte jeśli chodzi o ludzi ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaką mam mądrą koleżankę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie prawda, że są ludzie i ludziska. To ci sami z daleka i bliska. To jedna prawda, ale nawet jak się raz sparzysz, to Twoją przegraną będzie, gdy następnym razem komuś innemu, nie będziesz umiała zaufać.

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠