wtorek, czerwca 16, 2015

Nature



Hejj! Dzisiaj bardzo krótko.Brak czasu daje się we znaki, ale cóż. c:
Na początek pytanie, z czym wam się kojarzy natura? W najszerszym znaczeniu  jest to cały wszechświat,
wszystko co nas otacza. Jest ona wszędzie. Gdzie się tylko nie obejrzymy, ona tu jest. Kwiaty, dzrewa, człowiek, kot. Wszystko co jest i żyje bądź nie, jest naturą. To środowisko, w którym żyjemy, to co, musimy szanować. Gdy tylko ją zaniedbamy, nie będzie już tak pięknie. Jest to nasze naturalne miejsce, w którym przebywamy. Wiele osób myśli, że natura to tylko łąka, rośliny i zwierzęta. To również my i o nas samych też musimy dbać.
Niestety będzie to na tyle.
Wolicie posty dłuższe czy krótsze? c:






7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post,bardzo mi się podoba,zdjęcia też są śliczne :)
    Również mam bardzo podobne zdanie co do natury.A jeśli chodzi o posty to dla mnie obojętnie bo i te krótsze i dłuższe bardzo przyjemnie mi się czyta :)

    mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! A co do zdjęć to bloger ostatnio coś "niszczy" tą jakość więc wybaczcie ;)

      Usuń
  3. Zdecydowanie dłuższe! Ten się przyjemnie czytało, ale zanim zauważyłam się skończył..

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć taką sesje z koniem, najlepiej w jakiejść ślicznej suknii, z wiankiem :)

    Zapraszam do mnie! Reaktywacja bloga! www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny nagłówek!
    Chciałabym kiedyś uczestniczyć w sesji z koniem, takie zdjęcia są mega kliamtyczne :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/cocktail-is-always-good-idea-for-hot-day.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. switny blog! zajrzę tu jeszcze, napewno!! byłam 70:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://grajacaszynka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠