czwartek, czerwca 04, 2015

DREAMS, TIME, SUMMER


Witajcie kochani! Mimo że zostało jeszcze kilkanaście dni do lata, już można je doskonale poczuć. Osobiście preferuję cieplejsze dni, plażę i wakacje, a ostatnie dni są bardzo słoneczne, nic się nie chce. Na dodatek ostatnie poprawy, sprawdziany, kartkówki, odpowiedzi. Jeszcze 22 dni do końca roku szkolnego, w tym jakieś 12 dni nauki ( przynajmniej u mnie ). Przechodząc do ogólnego tematu posta.

Każdy z nas ma zapewne jakieś marzenia, co nie? Nie każdy, na przykład, ja nie mam. No, może są jakieś, lecz nie takie wielkie c: . A co to są w ogóle te marzenia? Według mnie są to tak jakby cele, do których dążymy, jeśli już je spełnimy, będziemy szczęśliwi, marzenia zostały spełnione i zapamiętane, to co, teraz ich nie mamy? Rodzą się teraz nowe, nowe i nowe. I wciąż chcemy je spełniać, a na to brakuje nam często czasu, który zabiera szkoła, praca czy obowiązki domowe. Jednak kiedy nauczymy się gospodarować nim, na pewno na wszystko nam go starczy. Jednak nigdy go nie zatrzymamy, nie cofniemy się w czasie, ani nie odwiedzimy przyszłości. Z każdą sekundą, minutą, godziną, dobą i tak dalej, stajemy się starsi, doświadczamy czegoś nowego, uczymy się, stajemy się dojrzalsi. Staramy się zapomnieć o upływającym czasie, robiąc rzeczy, które utkną nam w pamięci. Czasem warto oderwać się od portali społecznościowych, w ogóle, od komputera, telefonu czy tabletu. Wolnych chwil najwięcej jest oczywiście w wakacje. Tegoroczne pragnę spędzić jak najlepiej, ze znajomymi i aktywnie c; . 
To będzie na tyle, do następnego postu! 


MÓJ ASK
----------------------------------------------------------------
Konkurs nadal trwa!
>>> KONKURS <<<
----------------------------------------------------------------
 Zapraszam też na inny konkurs ;)
>>>KONKURS<<<
----------------------------------------------------------------

15 komentarzy:

  1. Ja również chcę wakacje spędzić jak najlepiej o oderwać się troszeczkę od internetu. Z marzeniami jest tak jak piszesz - spełniamy jedno, pojawia się drugie :)
    Julajulia.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełniamy jedno pojawia się drugie... Sądzę tak samo, marzenia są bardzo ważne i trzeba je spełniać :) A wakacje zamierzam spędzić jak najlepiej się da i tobie też tego życzę :)
    Zostałaś nominowana do LBA, więcej na moim blogu :)
    AleksandraBlog- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia ;))
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog !
    Zapraszam do mnie ;)
    http://manicuremyway.blogspot.com/

    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jacie, swietnie wygladasz! Jestes mega fotogeniczna :)

    Pozdrawiam!
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjecia rewelacyjne- slicznie wygladasz
    Obserwuje i bedzie mi bardzo milo jesli mnie odwiedzisz :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą. Czasem dobrze jest oderwać się od świata wirtualnego i porobić coś, co pomoże nam w spełnianiu marzeń :)
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zdjęcia. Marzenia trzeba spełniać. Tez uważam, że marzenia = cele. I wtedy nie muszą być jakieś ogromnie duże. :)

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. post ciekawy, ja również nie mogę doczekać się wakacji, pewnie spełniaj marzenia :)

    obserwuje oraz licze na uczciwy rewanż :)
    http://syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam marzenia, nie zawsze się spełniają, czasami same znikają ale kiedy dąże aby je spełnić mam wiecej motywacji do życia i wszystkiego innego! Ja w wakacje zamierzam spędzić jak najwięcej czasu z przyjaciółmi :)

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam marzenia, nie zawsze się spełniają, czasami same znikają ale kiedy dąże aby je spełnić mam wiecej motywacji do życia i wszystkiego innego! Ja w wakacje zamierzam spędzić jak najwięcej czasu z przyjaciółmi :)

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam marzenia, nie zawsze się spełniają, czasami same znikają ale kiedy dąże aby je spełnić mam wiecej motywacji do życia i wszystkiego innego! Ja w wakacje zamierzam spędzić jak najwięcej czasu z przyjaciółmi :)

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie śliczne

    Pozdrawiam :)
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠