poniedziałek, października 19, 2015

FILL YOUR LIFE PASSION






















W naszym życiu często brakuje czasu. Spowodowane jest to przez różne czynniki. Praca, szkoła, dom. Jednak warto pamiętać o tym, że powinniśmy znaleźć czas dla siebie, a w tym czas na swoje pasje. Odkrywać nowe czy doskonalić. Fotografia jest jedną z tych, którym poświęcam najwięcej czasu, mimo, że mój aparat nie jest jednym z najlepszych. Poświęcam jej dużo wolnego czasu. Staram się ją doskonalić, czytać różne podręczniki. Warto zacząć odkrywać nowe rzeczy , a wraz z nimi nowe zainteresowania. Choćby spróbować, nie zaszkodzi, prawda? :) Spróbuj się trochę oderwać i zrobić coś nowego
Pozostawiam zdjęcia c:









4 komentarze:

  1. Ja dzięki blogowi pokochałam robić takie zdjęcia, Twoje są śliczne ;)
    Pozdrawiam Mój blog- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, należy znaleźć czas na swoje pasje! Cudne zdjęcia *o*
    http://m-artyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się każdego dnia znaleźć choćby 30 min na odkrycie czegoś nowego na świecie.
    Cudne zdjęcia, naprawdę najlesze na Twoim blogu <3

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwijaj się dalej i kształtuj swoje pasję :). A zdjęcia są cudowne . Pozdrawiam

    http://kamilalipska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠