niedziela, października 11, 2015

DOCENIAM CISZĘ W ŚWIECIE, KTÓRY NIEPRZESTAJE GADAĆ

Niektórzy znajomi uważają mnie za osobę cichą i małomówną. Owszem, czasami taka jestem, ale nie przy wszystkich. Często milczę w świecie, który nie przestaje gadać. Co przez to rozumiecie? Według mnie, chodzi tu o oryginalność człowieka, której czasami brakuje. Powinniśmy wyróżniać się z szarego tłumu. Być kontrastem. Nie być takim jak inni, bo w końcu nazywasz się "ja" czy "wszyscy"? Jest wiele sposobów na to, by się wyróżnić, począwszy na stylu ubierania się, a skończywszy na charakterze czy zainteresowaniach. Znajdź ścieżkę, tą jedyną, którą będziesz podążać do końca, do czasu, kiedy nie osiągniesz swego celu. Należy też doceniać to, że nie każdy na tym świecie jest taki sam. Jeden będzie niski, skromny, bogatszy od ciebie, drugi będzie wyższy, biedniejszy od ciebie i szczęśliwy, przeszkadza to w czymś? Oczywiście, że nie. Jedyną rzeczą, która w tym przeszkadza jest nie do końca odpowiadająca osobowość ludzi, ale zawsze znajdą się ci, którzy będą idealnym towarzystwem dla Ciebie, prawda? :)

A jakie jest wasze zdanie i co rozumiecie przez to rozumiecie? c:





7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post i zdjęcia!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:22

    Śliczne zdjęcia! Jakim aparatem robiłaś? ;) zapraszam do mnie http://normalgirl999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to, jak to wszystko napisałaś ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przemyślany post :) Też tak sądzę,że należy szukac osób takich jak my ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, jakby nie było to i tak każdy jest na swój sposób indywidualnością ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że ludzie wcale nie muszą być oryginalni. To nie jest żadne 'musze' a raczej przychodzi naturalnie. Poza tym komuś może się wydawać, że jej/jego outfit jest oryginalny, nie zdając sobie sprawy, że gdzieś ktoś na świecie może mieć na sobie to samo, lub coś podobnego, więc to już nie oryginalność wg mnie. Inspirowanie się to jakby kupienie bułki w sklepie i posmarowanie swoim ulubionym masłem, więc to też nie ma nic do unikatowości. Moje zdanie.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠