niedziela, września 13, 2015

cats on the photos



Pierwsze dni szkoły były dosyć męczące. Jak chyba każdy musiałam się przyzwyczaić do tej powracającej co roku rutyny. Pobutka, szkoła, nauka, sen, podutka, szkoła, nauka... Zagadką pozostają tylko weekendy, kiedy w wakacje były to całe dwa miesiące. Pierwsze oceny i kartkówki za mną, Skład klasy się u mnie trochę zmienił. Teraz będę musiała bardziej pobudzić swoją wyobraźnię i pogodzić szkolę z blogiem. :)
Od kilku dni pada, więc postanowiłam wykorzystać zdjęcia moich kotów sprzed miesiąca. Cudem dały się uchwycić.
Niestety teraz będzie się pojawiać co raz więcej tego typu postów. Oczywiście, od czasu do czasu dodam jakiś post z przemyśleniami oraz DIY czy CIY. Następny post dla Was mam już zaplanowany. Dajcie znać jaki rodzaj postów czytalibyście najczęściej :)













8 komentarzy:

  1. Pomysl fajny ale na moje to slabe zdjeciab:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam koty!:) Oba sie przeslodkie :) Sama mam kocurka i imieniu Frugo, który czasami sie na moim blogu zjawia.
    Trudno godzic blog i pracę/szkole/studia, lecz moim zdaniem warto :) http://www.alicjadobry.pl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:36

    Kocham kotki, sama mam dwa i jeden wygląda dokładnie jak twój (szary) :3 zwie się Shadow
    Te jego oczy >///<
    Miłego dnia
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chciałam takiego szarego kota! <3
    zdjęcia śliczne :))
    mi zostały aktualnie dwa kotki, jeden mieszaniec, jeden zwykły dachowiec, mam nadzieję, że kiedyś dorobię się takiego cudeńka :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koty.<3 Mam jednego, persa, ale bardzo podobają mi się brytyjczyki.; D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie kochane <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szary kotek jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kociaki :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠