poniedziałek, sierpnia 31, 2015

Happines

Dla niektórych jest to sława, pieniądze samochód. Dla innych przyjaciele, praca, a dla jeszcze innych to rodzina, dom, zdrowie. Szczęście jest niezwykle ważne w naszym życiu. Wiele sukcesów zawdzięczamy właśnie mu. Jest z nami prawie zawsze. Ale by było z nami trzeba mu jakoś pomóc. Musimy się cieszyć z każdej małej rzeczy i chwil, nie przejmować się drobnostkami. Czasem to one sprawiają, że na naszej twarzy pojawia się uśmiech, czy smutek.
Szczęście - jest emocją, spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne. Tak mówi nam powszechnie znana "wikipedia". U ludzi szczęśliwych bardzo często pojawia się uśmiech. Jednak są i tacy, którzy nie chętnie go pokazują. Szczęście jest z nami na każdym kroku, jednak bywa chwilowe lub stałe. Jest rezultatem naszego wysiłku i musimy o nie walczyć, dążyć do niego. Chwile z bliskimi, rzecz materialna- to najczęściej wywołuje to uczucie. Musimy je tylko umieć dostrzec.  Niekiedy poświęcamy kilka godzin na uzyskanie pięciu minut tego niezwykłego odczucia. Czasami podejmujemy zbyt pochopne decyzje i ich żałujemy. W dążeniu do szczęście nie musimy się śpieszyć..















................................................................................................................................................................
STRONA NA FACEBOOK'U

tak, zmieniłam znowu nazwę bloga :) ( poprzednia: Carrie Blogg )

4 komentarze:

  1. świetny blog! :)
    Zapraszam do siebie za wszystko się odwdzięczam :)
    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu ludzi nie potrafi docenić tego co ma, przez co nigdy nie zaznają szczęścia. To smutne. A przecież szczęścia należy szukać w drobnostkach, każdego dnia - w uśmiechu bliskiej osoby, w płaczu dziecka, w śpiewie ptaków, widoku z okna, drodze do pracy, pijąc kawę, jedząc obiad, spotykając się z rodzicami itd
    Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne miejsce na zdjęcia! :)

    Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Ja zawsze staram sie doceniać to co mam :) Dla mnie szczęście to wszyscy moi bliscy, rodzina, przyjaciele, to co mam, ogólnie wszystko co pozytywnego przytrafiło mi sie w życiu :D

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠