czwartek, sierpnia 13, 2015

Puk puk! Kto tam?

Hej! Mam niebieskie oczy, 162 cm wzrostu i nie jestem Karoliną. Więc kim? Mam na imię Milena i to dzisiaj ja mam przyjemność do Was napisać. Nie wygrałam żadnego konkursu. Taka wymiana to był nasz wspólny pomysł. Może zacznę od początku i przedstawię się..



Jestem piętnastolatką o imieniu Milena. Urodziny obchodzę 5 grudnia i mieszkam w Ciechanowie. Interesuję się fotografią, blogowaniem i sportem. Jestem bramkarką w piłce ręcznej. Od września zaczynamy ligę, więc gdyby ktoś chciał, to zapraszam na nasz mecz. Uwielbiam podróżować oraz  próbować nowych rzeczy. Gdyby nie to, prawdopodobnie nie założyłabym bloga. Jeśli chodzi o mój charakter, nie należy on do najlepszych. Jestem upartą osobą, ale zaraz wyrozumiałą. Za wszelką cenę staram się być oryginalna, ale wiadomo... W tych czasach trudno być oryginalnym. Swoją przyszłość zamierzam związać z matematyką i sportem. Tak, matematyką :)
Jestem również autorką bloga rilseee.blogspot.com . Możecie mnie znaleźć na wszystkich portalach społecznościowych pod nickiem Rilseee. Kilka lat temu wymyśliłam sobie właśnie tą nazwę. Jest ona połączeniem kilku innych wyrazów: Rihanna, Milena, See . Swój własny kącik w internecie założyłam 29 sierpnia, czyli już niedługo będzie rok. Z tej okazji szykuje  się coś wielkiego ^^ . Mój blog jest o różnorodnej tematyce. Oferuję wszystkim, że każdy zajdzie coś dla siebie. Głównie opiera się on na stylizacjach połączonymi z moimi przemyśleniami. Aczkolwiek dodaję na niego również posty kulinarne, DIY, fotograficzne i kartki z pamiętnika.
DIY
Fotografia
CIY
 Hobby: sport, podróże..
Aby wszyscy byli na bieżąco, staram się pisać regularnie (posty we wtorki i soboty).  Ostatnio zostałam ambasadorką w FAMFY. Jest to coś wspaniałego. Dzięki temu mam teraz wspaniałe kontakty z wieloma blogerkami, a jak każdy - uwielbiam nawiązywać nowe znajomości :)
Jeśli moja osoba Was zainteresowała, zapraszam na mojego bloga: KLIK .
Tam możecie lepiej mnie poznać. Zapraszam również na swojego fanpaga, by być na bieżąco :)
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

8 komentarzy:

  1. Anonimowy08:38

    Mielonka nasza kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post promujący :)

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na taką zamianę ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) oby tak dalej!
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Milenka najlepsza <3 moja kochana misia pysia haha <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed chwilą komentowałam post u Mileny! :D
    Cudne zdjęcia ♥

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, super! Też chciałabym taki post promujący! :)
    Zapraszam http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No nieźle :) Gratuluje postu :)
    Zostałaś nominowana do LBA :) http://simply-by-weronika.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠