wtorek, sierpnia 04, 2015

#NAZYWAM SIE BLOGER 2015

Witajcie,na wstępie chciałam bardzo podziękować za 80 czytelników!!  Niektórzy z was widzą o co chodzi z tą akcją, są też pewnie tacy, co nie wiedzą. Otóż jest to akcja organizowana przez grupę blogerów pomagająca wypromować bloga jak i zachęcić nowe osoby do czytania bloga :)



Około 7 miesięcy temu odkryłam swoją nową pasję - blogowanie. Dotąd zdążyłam napisać 29 postów, to jest trzydziesty. :) Mimo iż jest to tylko siedem miesięcy, nie chciałabym z tego zrezygnować. Polubiłam to, a nawet bardziej. Uwielbiam pisać tu każdego tygodnia i cieszyć się z tego, że ktoś jednak czyta umieszczone tu wpisy. Tworze wtedy swój własny świat. Pokazuję tu całą siebie. Nie udaję tu kogoś innego, po co? Mimo swojego zapominalstwa, pisanie do Was stało się priorytetem. 
Poprzez rozpoczęcie przygody z blogiem zaczęłam bardziej interesować się fotografią. Dzięki niemu otworzyłam się na ludzi i na nowe znajomości. Stałam się pewniejsza siebie i uwierzyłam we własne siły. 


Przepraszam za to, że post z serii "przy kartce" się nie pojawił.


A  czym dla Was jest blogowanie? :)

2 komentarze:

  1. Dla mnie blogowanie jest przede wszystkim rozrywką i cieszę się z tego, że jest one dla każdego! Nie ma tu lepszych i gorszych. Wiadomo są blogi popularne i te mniej, ale blogosfera jest wielką rodziną i każdy powinien się wspierać. Jest u mnie o tym najnowszy post - ' Dlaczego kocham blogować' - jeśli chcesz zobaczyć co o tym wszystkim ja myślę to wejdź.
    Pozdrawiam.
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie blogowanie jest oderwaniem od rzeczywistości, miejscem gdzie w stu procentach mogę być sobą. No i też tak jak ty zainteresowałam się fotografią:)

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠