piątek, lipca 03, 2015

Konkurs: Pocztowka dla czytelnika

Witajcie!
Wraz z innymi blogerkami zorganizowałyśmy pewną akcję pod tytułem: Pocztówka dla czytelnika. Akcję tą organizuję wraz z:  Gabrielą, Karoliną, Olą, Moniką, Mariką, Sarą, Julią oraz Kasią

Warunki:
1. Zaobserwuj publicznie mojego bloga ( 1 los )
2. Dodatkowo ( nieobowiązkowo ) możesz również zaobserwować blogi dziewczyn ( np. 5 blogów: 5 losów )
3. Udostępnij baner na swoim blogu, facebook'u czy instagramie ( 1 los )
4. Napisz komentarz według przykładu, który znajduje się na dole.

Nagroda:
Nagrodzone zostaną cztery osoby. Dwie dostaną pocztówkę ode mnie, a kolejne dwie- list, również ode mnie.

Wzór komentarza:

Obserwuję blogi:
1. Twój: TAK/NIE
2. Obserwuję jako:
3. Udostępniony baner: ( podaj link )




Zapraszam wszystkich do udziału w konkursie ;)



1 komentarz:

  1. Fajny pomysł z tą akcją :)
    http://ominion102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠