środa, lipca 22, 2015

I'm artist, and you?



Dzień dobry!
Tak na prawdę to każdy jest artystą, artystą swojego, własnego świata. Kolorujemy nasz własny świat, który czasem bywa szary. Jest on naszą własnością, do której czasem nikt nie ma do niego wstępu. Czasem udostępniamy go wybranym osobom. Jest nasz, dlatego możemy robić sobie w nim co chcemy. Takim miejscem może być mały kącik w pokoju lub nawet blog. U mnie jest to ta druga rzecz. Mój blog = mój świat. Nie mogę go nazwać pamiętnikiem. Zbyt dużo tu DIY. Piszę tutaj co chcę, umieszczam co chcę i nie patrzę na innych. To moje. Nie przejmuję się krytyką innych uwzględniającą mojego bloga. Nie każdemu on się podoba, rozumiem, nie jest idealny. Z resztą... według mnie nie ma nic idealnego. Wszystko wymaga poprawek. 
Wszystko co nas tak na prawdę jest kolorowe, tylko Wy widzicie to czasem w szarych barwach. Wywołane to może być nastrojem, który często bywa zmienny, normalne. 
Artysta- właśnie, z czym Wam się kojarzy? Jak wspomniałam, jest nim każdy. Bez wyjątku. Nie mogę określić dokładnie jakie ma cechy. Zazwyczaj jest on kreatywny, nie, nie zawsze musi taki być. Najczęściej kojarzy się z malarzem, ale tu zaliczamy piosenkarza, aktora czy architekta.







 Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

--------------------------------------
--------------------------------------

8 komentarzy:

  1. Nie zgadzam się. Nie każdy jest artystą.

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się zgadzam. Każdy jest artystą swojego życia. Nigdy nie myślałam o tym ;)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z tym, że każdy jest artystą własnego świata/życia :)

    a post artystyczny :D!

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy jest artystą! Do tego gdy ktoś ma bujną wyobraźnię! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to coś w tym jest, każdy z nas jest na swój sposób artystą. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Red Riding Hood'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/red-riding-hood.html

    OdpowiedzUsuń
  6. masz racje każdy z nas jest artysta :)
    świetny post, jesteś sliczna dziewczyną <3
    Zapraszam do siebie -http://anorexiawkurwica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladne zdjęcia, ogólnie fajny blog :) Zaobserwowałam liczę na rewanż ;)
    berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję! Jest on dla mnie wielką motywacją! ♥
♠ Miło mi również będzie, jak zostaniesz na dłużej ;) ♠